MAN TGA z rzędową szóstką common rail Euro 4 o mocy 390 KM to jeden z bardziej cenionych ciągników siodłowych w klasie. Chwalony jest głównie za wytrzymałość jednostki napędowej i niskie koszty eksploatacji. Silnik D2066 LF12 common rail z EGR Euro 4 o mocy 390 KM ma opinię bezawaryjnego, jest przy tym ekonomiczny - obciążony zestaw spala średnio 31-33 l ON na 100 km. W MAN-ach dostępne są dwa typy przekładni ZF: 16-biegowa manualna i 12-stopniowa automatyczna TipMatic. Obie skrzynie to mocny punkt wozu. Tylko w manualach z początku produkcji czasami psują się łożyska zespolone, szwankują synchronizatory. 
Opisywany model dostępny jest z rozstawami osi 3.600 i 3.900 mm. Większość egzemplarzy ma zawieszenie mechaniczne z resorami parabolicznymi i stabilizatorem z przodu i pneumatyczne z czterema miechami z tyłu. Sporadycznie zdarzają się w nim awarie sterowania poduszkami, z przodu wyrabiają się sworznie i drążki stabilizatora, siadają tuleje w zwrotnicach. Skuteczne i trwałe są hamulce z ABS i ESP, zastrzeżeń nie budzi zabezpieczenie antykorozyjne ramy. W większości egzemplarzy w dobrym stanie są też układy wydechowe.
Najczęściej spotykane są dwa typy szoferek: XXL i XLX. Kabiny obu typów charakteryzują się przestronnością i komfortem. Niezłe jest ich wyciszenie, ergonomiczna deska rozdzielcza, jakość materiałów wykończeniowych nie budzi zastrzeżeń. Pneumatyczne zawieszenie szoferek jest trwałe.
Silnik D2066 LF12 common rail z EGR Euro 4 o mocy 390 KM ma opinię bezawaryjnego, jest przy tym ekonomiczny - obciążony zestaw spala średnio 31-33 l ON na 100 km.
Dostępne są dwa typy przekładni ZF: 16-biegowa manualna i 12-stopniowa automatyczna TipMatic. Obie skrzynie to mocny punkt wozu. Tylko w manualach z początku produkcji czasami psują się łożyska zespolone, szwankują synchronizatory. Generalnie mechanika TGA oceniana jest na duży plus. Do warsztatów często trafiają MAN-y z przebiegami grubo ponad mln km, wymagające wyłącznie bieżącego serwisu. Sporadycznie zdarzają się drobne usterki osprzętu, np. potencjometru pedału gazu czy wycieki z uszczelniacza w kolumnie kierowniczej. Kłopoty sprawia woda zbierająca się w intercoolerze. Plus: części zamienne są łatwo dostępne i niedrogie.
Ekspert: Zbigniew Sumiński, GTL Pojazdy Użytkowe w Gdańsku:
- Plusem TGA są długie interwały międzyprzeglądowe. Olej silnikowy należy wymieniać średnio co 80 tys. km, w osi tylnej co 500 tys. km, w skrzyni w czasie przeglądu lub wg wskazań komputera MAN FFR. Motor D2066 LF12 Euro 4 przy regularnym serwisowaniu i wymianach materiałów eksploatacyjnych osiąga przebieg ok. 1,5-2 mln km bez konieczności przeprowadzania naprawy głównej. Ceny oryginalnych części zamiennych są rozsądne. Na rynku dostępnych jest też wiele tańszych odpowiedników.
  
    
    
      | DMC zestawu | 
    
      | techniczna | 44.000 kg | 
    
      | administracyjna | 40.000 kg | 
    
      | Masa własna | 7.460 kg | 
    
      | Rozstaw osi | 3.900 mm | 
    
      | Poj. silnika / | 10,5 l / | 
    
      | cylindry | R6 | 
    
      | Moc maksymalna | 390 KM | 
    
      | przy obr/min | 1.900 | 
    
      | Maks. moment obr. | 1.900 Nm | 
    
      | przy obr/min | 1.000-1.400 | 
    
      | Skrzynia biegów | ręczna 16+1 | 
  
  
    
    
      | Chłodnica | 4.126 zł | 
    
      | Sprzęgło (tarcza+ docisk+łożysko) | 6.709 zł | 
    
      | Reflektor | 1.270 zł | 
    
      | Tarcza hamulcowa | 850 zł | 
    
      | Filtr oleju | 116 zł | 
    
      | Filtr powietrza | 349 zł | 
  
  
    
    
      | Reflektor | 400 zł | 
    
      | Zderzak przedni | 1.000 zł | 
    
      | Szyba czołowa | 800 zł | 
    
      | Chłodnica | 1.500 zł | 
  
  
    
    
      | Rocznik | Przebieg (tys. km) | Cena netto (tys. zł) | 
    
      | 2004 | 550 | 79 | 
    
      | 2004 | 470 | 86,5 | 
    
      | 2005 | 400 | 94,9 | 
    
      | 2006 | 320 | 107 | 
    
      | 2006 | 275 | 115 | 
    
      | 2007 | 250 | 133 | 
    
      | 2008 | 140 | 139 |