Z giełdy. Słomczyn
            
				Tym razem spory był tu wybór młodszych, cztero-, sześcioletnich furgonów typu maxi (ceny w tabeli). Wśród takich blaszaków najwięcej było aut produkcji niemieckiej i francuskiej o DMC 3,5 t z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Gros oferowanych aut pochodziło z prywatnego importu. Ceny wywoławcze w większości wypadków nie zawierały opłat rejestracyjnych.
Tym razem spory był tu wybór młodszych, cztero-, sześcioletnich furgonów typu maxi (ceny w tabeli). Wśród takich blaszaków najwięcej było aut produkcji niemieckiej i francuskiej o DMC 3,5 t z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Gros oferowanych aut pochodziło z prywatnego importu. Ceny wywoławcze w większości wypadków nie zawierały opłat rejestracyjnych. Stan podwyższonych, przedłużanych furgonów oglądający oceniali jako dobry. Sprzedający najczęściej dysponowali pełną dokumentacją serwisową oferowanych wozów.
  
    
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2002 / 240 | furgon | 35,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2002 / 200 | furgon | 39,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2003 / 200 | furgon | 33,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2003 / 200 | furgon | 36,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.5 TDI | 2003 / 210 | furgon | 45,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2004 / 150 | furgon | 39,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2005 / 140 | furgon | 42,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2005 / 147 | furgon | 53,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.5 TDI | 2005 / 130 | furgon | 55,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2006 / 120 | furgon | 64,9 tys. zł |