Z giełdy. Słomczyn
            
				Ostatnio drgnęło tu w sektorze z częściami. Hurtownicy i przewoźnicy tym razem szukali głównie używanych i regenerowanych agregatów chłodniczych do dostawczaków i małych ciężarówek. Najwięcej było urządzeń Thermo Kinga i Carriera. Ceny w zależności od stanu, mocy i przeznaczenia agregatu wahały się od dwóch do sześciu tys. zł. 
Ostatnio drgnęło tu w sektorze z częściami. Hurtownicy i przewoźnicy tym razem szukali głównie używanych i regenerowanych agregatów chłodniczych do dostawczaków i małych ciężarówek. Najwięcej było urządzeń Thermo Kinga i Carriera. Ceny w zależności od stanu, mocy i przeznaczenia agregatu wahały się od dwóch do sześciu tys. zł. Zainteresowania nie wzbudzały same pojazdy z zabudowami chłodniczymi. Na sprzedaż wystawiono kilkanaście takich dostawczaków, nie zaobserwowaliśmy jednak żadnej transakcji kupna-sprzedaży.
  
    
    
    
      | MB 208 2.3 D | 1993 / 300 | chłodnia | 14,0 tys. zł | 
    
      | VW LT28 2.4 TDI | 1994 / 250 | chłodnia | 14,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1997 / 230 | chłodnia | 24,0 tys. zł | 
    
      | Volvo FL6 5.5 TD | 1997 / 600 | chłodnia | 44,5 tys. zł | 
    
      | Iveco TurboDaily 35-10 2.5 TD | 1998 / 200 | chłodnia | 29,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 230 | chłodnia | 32,0 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1999 / 220 | chłodnia | 33,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 169 | chłodnia | 31,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2002 / 220 | chłodnia | 34,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2003 / 204 | chłodnia | 38,9 tys. zł |