Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Furgony nadal dominują na placu, jednak w minioną niedzielę nie mogli narzekać również poszukujący aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi. Niektóre z nich przyjechały na plac nawet z woj. ościennych. Najstarsze samochody pamiętały przełom lat 80. i 90., a jedyny argument przemawiający za ich zakupem to cena.
Furgony nadal dominują na placu, jednak w minioną niedzielę nie mogli narzekać również poszukujący aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi. Niektóre z nich przyjechały na plac nawet z woj. ościennych. Najstarsze samochody pamiętały przełom lat 80. i 90., a jedyny argument przemawiający za ich zakupem to cena, bowiem stan techniczny był opłakany. Pojazdy z połowy ubiegłej dekady wyglądały znacznie lepiej. Zadbane były wnętrza kabin, silniki, a także agregaty chłodnicze. Najwięcej dobrego (korzystna relacja ceny do stanu technicznego) można powiedzieć o dziewięcio-, dziesięciolatkach z zabudowami kontenerowymi. Zachęcająco wyglądały Fordy Transity, a także francuskie "bliźniaki": Citroen Jumper i Peugeot Boxer. Wśród pojazdów z zabudowami skrzyniowymi obok Transitów ciekawie wyglądało kilka MB Sprinterów. Te ostatnie były jednak drogie, co skutecznie zniechęcało potencjalnych kupców.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1990 / 314 | skrzynia | 6,8 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.4 D | 1992 / 260 | kontener | 11,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1995 / 329 | skrzynia | 12,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 1.9 D | 1997 / 255 | skrzynia | 14,2 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1997 / 237 | kontener | 16,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 1.9 TD | 1999 / 210 | skrzynia | 20,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 2000 / 169 | skrzynia | 25,0 tys. zł | 
    
      | Kia K 2700 2.7 D | 2001 / 190 | kontener | 25,5 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.5 TD | 2003 / 145 | skrzynia | 40,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2004 / 119 | kontener | 65,5 tys. zł |