Z giełdy. Elizówka
            
				Wśród wystawianych w niedzielę dostawczaków największym powodzeniem cieszyły się te z zabudowami skrzyniowymi. Sezon budowlany w pełni, więc na rynku wtórnym można spotkać ciekawe oferty świeżo sprowadzonych samochodów. Gros oferowanych "skrzynek" było wyprodukowane w latach 90. Stan techniczny - przyzwoity. Ceny za takie auta nie spadają tu poniżej 15 tys.
Wśród wystawianych w niedzielę dostawczaków największym powodzeniem cieszyły się te z zabudowami skrzyniowymi. Sezon budowlany w pełni, więc na rynku wtórnym można spotkać ciekawe oferty świeżo sprowadzonych samochodów. Gros oferowanych "skrzynek" było wyprodukowane w latach 90. Stan techniczny - przyzwoity. Ceny za takie auta nie spadają tu poniżej 15 tys. zł.
  
    
    
    
      | MB 208 2.3 D | 1990 / 187 | skrzyniowa | 18,5 tys. zł | 
    
      | MB 100 2.4 D | 1993 / 273 | kombi | 10,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1995 / 164 | skrzyniowa | 17,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.9 TD | 1998 / 300 | furgon | 21,0 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1998 / 170 | skrzyniowa | 37,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 1999 / 230 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2002 / 181 | furgon | 42,0 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.5 DTI | 2003 / 212 | furgon | 34,9 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 2003 / 136 | furgon | 35,6 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 2005 / 84 | furgon | 24,9 tys. zł |