Z giełdy. Słomczyn
            
				W niedzielę najwięcej było tu dostawczaków w wieku ośmiu-, dziesięciu lat. Dominowały niemieckie furgony, w cenach do 30 tys. zł. Zauważyliśmy, że najtańsze wśród nich były w złym stanie technicznym. Miały zużyte akumulatory, amortyzatory i ogumienie. Przed zakupem takiego wozu wielu giełdowiczów odwiedzało stoiska z akcesoriami i częściami do dostawczaków.
W niedzielę najwięcej było tu dostawczaków w wieku ośmiu-, dziesięciu lat. Dominowały niemieckie furgony, w cenach do 30 tys. zł. Zauważyliśmy, że najtańsze wśród nich były w złym stanie technicznym. Miały zużyte akumulatory, amortyzatory i ogumienie. Przed zakupem takiego wozu wielu giełdowiczów odwiedzało stoiska z akcesoriami i częściami do dostawczaków. - Większość pyta o ceny opon i używanych części mechanicznych - usłyszeliśmy od handlujących na giełdzie częściami.
  
    
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1998 / 274 | furgon | 17,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1998 / 288 | furgon | 22,8 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1998 / 270 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1999 / 246 | furgon | 19,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 1999 / 232 | furgon | 19,8 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1999 / 249 | furgon | 26,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 216 | furgon | 27,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 2000 / 220 | furgon | 25,0 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2000 / 178 | furgon | 30,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2000 / 204 | furgon | 32,9 tys. zł |