Z giełdy. Gliwice
            
				Planujący zakup młodego dostawczaka nie mieli wyboru. Na placu dominowały kilkunastoletki, głównie spod znaku VW i Mercedesa, z zabudowami typu furgon i skrzynia. Większość z nich, mimo sporych przebiegów, była dobrze utrzymana. Niektórzy sprzedający zachęcali do kupna informacją o wykonanym remoncie kapitalnym silnika.
Planujący zakup młodego dostawczaka nie mieli wyboru. Na placu dominowały kilkunastoletki, głównie spod znaku VW i Mercedesa, z zabudowami typu furgon i skrzynia. Większość z nich, mimo sporych przebiegów, była dobrze utrzymana. Niektórzy sprzedający zachęcali do kupna informacją o wykonanym remoncie kapitalnym silnika.
  
    
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 1990 / 195 | wywrotka (3-stronna) | 26,4 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1991 / 155 | skrzynia | 15,0 tys. zł | 
    
      | VW LT40 2.4 TDI | 1992 / 185 | skrzynia | 20,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 412 2.9 TDI | 1996 / 275 | platforma | 32,0 tys. zł | 
    
      | VW Transporter 1.9 TD | 1997 / 191 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 DOKA 1.9 TD | 1998 / 175 | skrzynia | 15,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1999 / 189 | furgon | 18,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 1999 / 175 | furgon | 21,9 tys. zł | 
    
      | VW Transporter 2.5 TDI | 1999 / 135 | kombi | 26,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 2001 / 171 | furgon | 25,5 tys. zł |