Z giełdy. Słomczyn
            
				- Skąd te ceny?! - grzmieli oglądający kilkunastoletnie ciągniki siodłowe. "Konie" z połowy ubiegłej dekady handlujący ciężarówkami wyceniali bowiem średnio na 35-45 tys. zł netto. Chętnych nie było. Giełdowicze najczęściej krytykowali kiepski ogólny stan pojazdów, opłakany stan ogumienia i podejrzanie niskie przebiegi. 
- Skąd te ceny?! - grzmieli oglądający kilkunastoletnie ciągniki siodłowe. "Konie" z połowy ubiegłej dekady handlujący ciężarówkami wyceniali bowiem średnio na 35-45 tys. zł netto. Chętnych nie było. Giełdowicze najczęściej krytykowali kiepski ogólny stan pojazdów, opłakany stan ogumienia i podejrzanie niskie przebiegi. Kilku handlujących niechętnie przyznało, że wozy sprowadzili z Wysp Brytyjskich i w kraju przystosowali do ruchu prawostronnego. W tych przypadkach oglądający wątpili w fachowość dokonanych przeróbek.
  
    
    
    
      | Iveco EuroTech 13.8 TD | 1994 / 878 | c. siodłowy | 34,0 tys. zł | 
    
      | Scania 113M 11.0 TD | 1995 / 920 | c. siodłowy | 40,0 tys. zł | 
    
      | Renault Magnum 12.0 TD | 1995 / 847 | c. siodłowy | 42,5 tys. zł | 
    
      | DAF 95 ATI 11.6 TD | 1996 / 690 | c. siodłowy | 42,0 tys. zł | 
    
      | Renault Premium 9.8 TD | 1996 / 786 | c. siodłowy | 42,9 tys. zł | 
    
      | Renault Magnum 12.0 TD | 1996 / 770 | c. siodłowy | 45,0 tys. zł | 
    
      | Volvo FH12 12.1 TD | 1996 / 960 | c. siodłowy | 50,0 tys. zł | 
    
      | MAN F2000 12.0 TD | 1997 / 751 | c. siodłowy | 44,5 tys. zł | 
    
      | MB Actros 11.9 TD | 1997 / 840 | c. siodłowy | 56,0 tys. zł | 
    
      | Renault Magnum 12.0 TD | 1998 / 680 | c. siodłowy | 49,5 tys. zł |