Z giełdy. Elizówka
            
				Na giełdzie w Elizówce z każdą niedzielą frekwencja jest coraz wyższa. W niedzielę na placu było 70 aut użytkowych, z których około 40 procent miało zagraniczne tablice rejestracyjne. Około 70 proc. oferowanych do sprzedaży pojazdów stanowiły najtańsze furgonetki, pozostałe były to głównie brygadówki i skrzynie, zaś kontenery i chłodnie stanowiły jedynie ułamek wśród wystawionych pojazdów.
Elizówka.
Z każdą niedzielą frekwencja jest tu wyższa. W niedzielę na placu było 70 aut użytkowych, z których około 40 procent miało zagraniczne tablice rejestracyjne. Około 70 proc. oferowanych do sprzedaży pojazdów stanowiły najtańsze furgonetki, pozostałe były to głównie brygadówki i skrzynie, zaś kontenery i chłodnie stanowiły jedynie ułamek wśród wystawionych aut.
Nie zmienia się to, że najlepszą opinią wśród kupujących pod Lublinem cieszą się większe i mniejsze Mercedesy. Tym razem wybór roczników aut tej marki był spory, zaczynając od MB100 z końca lat 80., a kończąc na najnowszej wersji Sprintera z 2007 roku.
  
    
    
    
      | Citroen C25 2.5 D | 1993 / 340 | furgon | 10,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 1995 / 250 | furgon | 12,5 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.9 D | 1996 / 124 | furgon | 4,2 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1997 / 340 | furgon | 13,2 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 DTI | 1998 / 230 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1998 / 176 | furgon | 26,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.3 H | 2004 / 165 | furgon | 55,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.3 HPI | 2004 / 130 | kontener | 75,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDDi | 2006 / 70 | furgon | 35,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2007 / 8 | furgon | 126,0 tys. zł |