Z giełdy. Gliwice
            
				Na placu szczelnie w niedzielę zastawionym dostawczakami i pojedynczymi większymi ciężarówkami nie dominowała wyraźnie żadna marka. Wśród zabudów przeważały tradycyjnie furgony. Mniej niż zwykle przyjechało busów, a te, które się pokazały, miały przeważnie logo Volkswagena. Ceny wywoławcze nie zmieniły się w porównaniu z notowaniami lutowymi i z marca.
Na placu szczelnie w niedzielę zastawionym dostawczakami i pojedynczymi większymi ciężarówkami nie dominowała wyraźnie żadna marka. Wśród zabudów przeważały tradycyjnie furgony. Mniej niż zwykle przyjechało busów, a te, które się pokazały, miały przeważnie logo Volkswagena. Ceny wywoławcze nie zmieniły się w porównaniu z notowaniami lutowymi i z marca.
  
    
    
    
      | Nissan Vanette 2.0 D | 1992 / 240 | bus (5 os.) | 5,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1994 / 239 | furgon | 16,8 tys. zł | 
    
      | VW Caravelle 2.4 D | 1995 / 261 | bus (7 os.) | 15 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 D | 2000 / 263 | furgon | 21,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 D | 2001 / 350 | furgon | 35,4 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2002 / 170 | furgon | 29,9 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.5 TDI | 2003 / 188 | chłodnia | 52,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TDI | 2004 / 89 | furgon | 45,9 tys. zł | 
    
      | VW Transporter 1.9 TDI | 2004 / 120 | bus (9 os.) | 58 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2005 / 198 | furgon | 34,9 tys. zł |