Z giełdy. Elizówka
            
				Sporo było niewielkich dostawczaków francuskiej i niemieckiej produkcji. Wśród młodszych aut największym zainteresowaniem cieszyły się Ople Combo i Fordy Transity Connect. Zauważyliśmy, że z aut za mniejsze pieniądze najczęściej kupowano rodzimego Poloneza Trucka. Wystawiony w niedzielę benzynowy Truck 1.6 w niezłym stanie i z silnikiem po kapitalnym remoncie sprzedał się za 2,6 tys. zł.
Sporo było niewielkich dostawczaków francuskiej i niemieckiej produkcji. Wśród młodszych aut największym zainteresowaniem cieszyły się Ople Combo i Fordy Transity Connect. Zauważyliśmy, że z aut za mniejsze pieniądze najczęściej kupowano rodzimego Poloneza Trucka. Wystawiony w niedzielę benzynowy Truck 1.6 w niezłym stanie i z silnikiem po kapitalnym remoncie sprzedał się za 2,6 tys. zł.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 1987 / 360 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | MB 208 2.3 D | 1990 / 274 | brygadowa | 10,5 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B | 1993 / 150 | skrzynia | 2,6 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 1995 / 177 | furgon | 9,8 tys. zł | 
    
      | Citroen C15 1.8 D | 1996 / 188 | furgon | 5,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1996 / 223 | kontener | 28,0 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1998 / 124 | chłodnia | 16,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 2000 / 219 | furgon | 24,9 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 180 | kombi | 26,0 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 2003 / 120 | furgon | 21,0 tys. zł |