Z giełdy. Gliwice
            
				Na tutejszej giełdzie wciąż rekordowa podaż ciężarówek i dostawczaków, które w niedzielę nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Tym razem dużo było też busów; najwięcej Volkswagenów, niekiedy na niemieckich tablicach rejestracyjnych. Sprzedający zachęcali do negocjacji cenowych, transakcji zawarto jednak niewiele.
Na tutejszej giełdzie wciąż rekordowa podaż ciężarówek i dostawczaków, które w niedzielę nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Tym razem dużo było też busów; najwięcej Volkswagenów, niekiedy na niemieckich tablicach rejestracyjnych. Sprzedający zachęcali do negocjacji cenowych, transakcji zawarto jednak niewiele.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 1991 / 198 | bus (8 os.) | 14,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1992 / 231 | furgon | 6,5 tys. zł | 
    
      | VW Caravelle 2.4 D | 1995 / 122 | bus (8 os.) | 19,5 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 D | 1996 / 263 | chłodnia | 10,5 tys. zł | 
    
      | VW Caravelle 2.5 TDI | 1997 / 250 | bus (8 os.) | 28,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1998/ 170 | furgon | 26,8 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.8 D | 1999 / 188 | furgon | 25,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2001 / 230 | furgon | 22,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 JTD | 2002 / 198 | furgon | 49,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 2004 / 147 | furgon | 43,0 tys. zł |