Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Przyjrzeliśmy się dostawczym maluchom. Wśród nich w relacji ceny do stanu technicznego najlepiej wyglądały samochody z ośmio-, dziesięcioletnimi życiorysami. Zainteresowaniem cieszyły się głównie auta niemieckich producentów. Kilkuletnimi furgonetkami (głównie produkcji francuskiej) mało kto się interesował, bo były drogie.
Przyjrzeliśmy się dostawczym maluchom. Wśród nich w relacji ceny do stanu technicznego najlepiej wyglądały samochody z ośmio-, dziesięcioletnimi życiorysami. Zainteresowaniem cieszyły się głównie auta niemieckich producentów. Kilkuletnimi furgonetkami (głównie produkcji francuskiej) mało kto się interesował, bo były drogie.
  
    
    
    
      | Ford Courier 1.8 D | 1991 / 290 | furgon | 3,6 tys. zł | 
    
      | Seat Terra 1.4 D | 1993 / 182 | furgon | 3,9 tys. zł | 
    
      | Citroen C15 1.8 D | 1996 / 210 | furgon | 4,9 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 1997 / 147 | pikap | 4,2 tys. zł | 
    
      | VW Caddy 1.9 D | 1997 / 155 | furgon | 13,2 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 1998 / 120 | furgon | 15,2 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 1.9 D | 1998 / 185 | furgon | 14,8 tys. zł | 
    
      | Skoda Pickup 1.9 D | 2000 / 167 | pikap | 13,5 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 2002 / 97 | furgon | 24,5 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 2005 / 110 | furgon | 39,0 tys. zł |