Z giełdy. Elizówka
            
				Na podlubelskiej giełdzie na przełomie stycznia i lutego ceny wystawionych samochodów nieco spadły i pojazdy częściej, niż na początku roku, opuszczały plac z nowymi właścicielami. Wyraźnie zwiększyła się podaż. W niedzielę obok dostawczaków (głównie furgony, ale więcej niż zwykle było pojazdów z zabudowami brygadowymi i skrzyniowymi) stała ciężarówka - Iveco EuroCargo (DMC 12 t) z zabudową kontenerową.
Na podlubelskiej giełdzie na przełomie stycznia i lutego ceny wystawionych samochodów nieco spadły i pojazdy częściej, niż na początku roku, opuszczały plac z nowymi właścicielami. Wyraźnie zwiększyła się podaż. W niedzielę obok dostawczaków (głównie furgony, ale więcej niż zwykle było pojazdów z zabudowami brygadowymi i skrzyniowymi) stała ciężarówka - Iveco EuroCargo (DMC 12 t) z zabudową kontenerową, wyposażone w windę marki DHollandia i ładownię zamykaną roletą ze zdalnym sterowaniem. Za dziesięcioletni pojazd, z udokumentowanym przebiegiem (440 tys. km) sprzedający chciał 40 tys. zł.
  
    
    
    
      | MB 100 2.4 D | 1992 / 107 | furgon | 12,2 tys. zł | 
    
      | Hyundai H115 2.5 D | 1996 / 108 | chłodnia | 12,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1996 / 270 | furgon | 18,0 tys. zł | 
    
      | Iveco EuroCargo 6.0 TD | 1998 / 440 | kontener | 40,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.5 SDI | 1999 / 227 | furgon | 25,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 1999 / 195 | bus (9-os.) | 28,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.5 TDI | 1999 / 221 | furgon | 36,2 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 2000 / 168 | kombi | 32,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 TD | 2000 / 160 | brygadowa | 34,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.6 JTD | 2005 / 114 | skrzynia | 55,0 tys. zł |