Z giełdy. Przeźmierowo
            
				W minioną niedzielę przyglądaliśmy się samochodom z zabudowami skrzyniowymi, których było więcej niż zwykle. Dominowały pojazdy z ponaddziesięcioletnimi życiorysami. Z nich najbardziej podobały się oglądającym Volkswageny LT i Mercedesy Sprintery.
W minioną niedzielę przyglądaliśmy się samochodom z zabudowami skrzyniowymi, których było więcej niż zwykle. Dominowały pojazdy z ponaddziesięcioletnimi życiorysami. Z nich najbardziej podobały się oglądającym Volkswageny LT i Mercedesy Sprintery.
  
    
    
    
      | MB 309 2.9 D | 1991 / 415 | skrzynia | 14,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1994 / 296 | skrzynia | 13,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1996 / 267 | skrzynia | 15,5 tys. zł | 
    
      | VW LT46 2.5 TDI | 1996 / 185 | skrzynia | 36,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1997 / 211 | skrzynia | 28,9 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1998 / 252 | skrzynia | 29,9 tys. zł | 
    
      | Renault Midliner 4.1 TD | 1999 / 375 | skrzynia | 48,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 2000 / 192 | skrzynia | 41,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 TD | 2002 / 170 | skrzynia | 41,0 tys. zł | 
    
      | Kia K2500 2.5 TD | 2003 / 152 | skrzynia | 27,2 tys. zł |