Z giełdy. Elizówka
            
				15-stopniowy mróz potrafi zniechęcić nawet najwytrwalszych bywalców giełdy. Dlatego ostatniej niedzieli w sektorze z dostawczakami zastaliśmy tylko 20 zmarzniętych samochodów i przemykających co jakiś czas przechodniów. Podaż podbijał tylko jeden z handlarzy, który za szybą swojej autolawety umieścił zdjęcia pięciu różnych dostawczaków, które w ciągu dwóch tygodni może sprowadzić na zamówienie. 
15-stopniowy mróz potrafi zniechęcić nawet najwytrwalszych bywalców giełdy. Dlatego ostatniej niedzieli w sektorze z dostawczakami zastaliśmy tylko 20 zmarzniętych samochodów i przemykających co jakiś czas przechodniów. Podaż podbijał tylko jeden z handlarzy, który za szybą swojej autolawety umieścił zdjęcia pięciu różnych dostawczaków, które w ciągu dwóch tygodni może sprowadzić na zamówienie. Wśród pozostałych ofert na palcach jednej ręki można było policzyć samochody zarejestrowane w kraju. Reszta najczęściej miała tablice niemieckie, holenderskie i jeden (MB Sprinter z 1999 roku) nietypowe - austriackie.
  
    
    
    
      | MB 310 3.0 D | 1988 / 460 | kombi | 4,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TDI | 1995 / 218 | furgon | 12,8 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1996 / 241 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumpy 1.9 D | 1998 / 143 | furgon | 12,5 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 125 | skrzynia | 17,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 261 | furgon | 38,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 2000 / 147 | furgon | 27,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 2001 / 201 | furgon | 30,5 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2002 / 216 | furgon | 29,9 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 1.6 HDI | 2006 / 31 | kombi | 31,8 tys. zł |