Z giełdy. Kraków
            
				Coraz większym zainteresowaniem cieszą się tu polskie pojazdy. Zauważyli to również sprzedający, którzy przywożą tutaj coraz więcej Lublinów. W sobotę jedna z alejek giełdy niemal w całości wypełniona była tymi pojazdami. Uwagę klientów przykuwał m.in. Lublin trzeciej generacji z 2000 roku. Pojazd w wersji furgon miał DMC równe 2,9 tony i był w bardzo dobrym stanie technicznym. Przebieg 89 tys. km świadczył o tym, że nie był on mocno eksploatowany.
Coraz większym zainteresowaniem cieszą się tu polskie pojazdy. Zauważyli to również sprzedający, którzy przywożą tutaj coraz więcej Lublinów. W sobotę jedna z alejek giełdy niemal w całości wypełniona była tymi pojazdami. Uwagę klientów przykuwał m.in. Lublin trzeciej generacji z 2000 roku. Pojazd w wersji furgon miał DMC równe 2,9 tony i był w bardzo dobrym stanie technicznym. Przebieg 89 tys. km świadczył o tym, że nie był on mocno eksploatowany. Cena wywoławcza wynosiła 12,5 tys. zł. Sporym zainteresowaniem cieszył się także jedyny wystawiony na giełdzie ciągnik rolniczy rodzimej produkcji. Był to Ursus C-360. Traktor wyprodukowany został w 1972 roku, jednak przeszedł niedawno remont kapitalny. Cena wywoławcza wynosząca 11 tys. zł była wygórowana, więc nie zmienił właściciela.
  
    
    
    
      | MB 208D 2.3 D | 1992 / 202 | furgon | 13,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 190 | furgon | 16,3 tys. zł | 
    
      | Lublin 2.4 D | 1995 / 92 | skrzynia | 7,3 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 1996 / 120 | pikap | 4,6 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 1.9 D | 1996 / 230 | furgon | 13,2 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 SDI | 1998 / 130 | furgon | 29,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1998 / 150 | izoterma | 39,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1999 / 305 | skrzynia | 32,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 2000 / 211 | furgon | 14,4 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 2001 / 176 | furgon | 29,1 tys. zł |