Z giełdy. Gliwice
            
				Niewielu oglądających, mniej niż zwykle oferowanych na sprzedaż pojazdów - w pierwszą listopadową niedzielę plac z autami użytkowymi świecił pustkami. Wybór mieli tylko amatorzy dostawczaków średniej wielkości. Prym wiodły samochody z niemieckim rodowodem oferowane już przez kilka tygodni z rzędu. Podobało się kilka VW Transporterów. 
Niewielu oglądających, mniej niż zwykle oferowanych na sprzedaż pojazdów - w pierwszą listopadową niedzielę plac z autami użytkowymi świecił pustkami. Wybór mieli tylko amatorzy dostawczaków średniej wielkości. Prym wiodły samochody z niemieckim rodowodem oferowane już przez kilka tygodni z rzędu. Podobało się kilka VW Transporterów. Np. 14-letniego kombiaka (1.9 TD) wyceniono na 14 tys. zł. Za dwuletnie T5 sprzedający chciał 62 tys. zł. - Ładny, ale drogi - komentowano. Do wzięcia była również brygadówka LT31 (rocznik 1992). Cena - 13,5 tys. zł. Stosunkowo tanie były Fordy Transity ze starszych roczników. Np. ładnie utrzymany egzemplarz z 1995 r. z dieslem 2.5 proponowano za 10 tys. zł. Transakcji jednak nie zaobserwowaliśmy. Według sprzedających, po długim, poświątecznym weekendzie w przyszłą niedzielę wszystko powinno wrócić do normy.
  
    
    
    
      | MB 1622 11.0 D | 1986 / 245 | hakowiec | 31,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.4 D | 1993 / 163 | furgon | 12 tys. zł | 
    
      | Mitsubishi Canter 3.3 D | 1995 / 263 | skrzynia | 22,9 tys. zł | 
    
      | VW Transporter 1.9 D | 1996/ 270 | rama | 16 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 DPI | 1997 / 154 | pomoc dr. | 34 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.8 HDI | 2000 / 156 | furgon | 23,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 TDI | 2001 / 121 | furgon | 36 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 108 | furgon | 38 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2003 / 100 | rama | 47,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 2004 / 220 | chłodnia | 63,40 zł |