Z giełdy. Elizówka
            
				W dziale części zaobserwowaliśmy w niedzielę duże ożywienie przy alejce z oponami. Zainteresowani mieli szeroki wybór ogumienia zimowego do większości dostawczaków. Sprzedający oferowali używane opony, opony bieżnikowane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm). 
W dziale części zaobserwowaliśmy w niedzielę duże ożywienie przy alejce z oponami. Zainteresowani mieli szeroki wybór ogumienia zimowego do większości dostawczaków. Sprzedający oferowali używane opony, opony bieżnikowane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm). Za komplet trzeba było zapłacić od 240 do 800 zł, nowe kosztowały min. 1.200 zł, bieżnikowane były tańsze o ok. 20-30 proc.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1989 / 186 | kombi | 6,0 tys. zł | 
    
      | DAF 400 2.5 D | 1991 / 240 | kombi | 5,5 tys. zł | 
    
      | MB 310 2.9 D | 1993 / 280 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1996 / 190 | furgon | 15,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato Maxi 2.5 TD | 1996 / 290 | furgon | 17,5 tys. zł | 
    
      | Hyundai H100 2.5 D | 1998 / 220 | furgon | 9,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1998 / 164 | furgon | 16,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 2000 / 120 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 2002 / 60 | furgon | 30,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TDCI | 2003 / 140 | furgon | 46,0 tys. zł |