Z giełdy. Kraków
            
				W sobotę naszą uwagę zwrócił Mercedes 814 z 1989 roku z zabudową wywrotki trójstronnej i HDS-em firmy Hiab. Skrzynia "mesia" miała pięć metrów długości, zaś jego ładowność wynosiła 1,5 tony. Pojazd miał niewielki przebieg, 149 tys. km, nowe opony, tachograf, radio z CD i blokadę tylnego mostu. 
W sobotę naszą uwagę zwrócił Mercedes 814 z 1989 roku z zabudową wywrotki trójstronnej i HDS-em firmy Hiab. Skrzynia "mesia" miała pięć metrów długości, zaś jego ładowność wynosiła 1,5 tony. Pojazd miał niewielki przebieg, 149 tys. km, nowe opony, tachograf, radio z CD i blokadę tylnego mostu. Cena wywoławcza wynosząca 57 tys. zł nie była jednak zbyt atrakcyjna. Zainteresowanie wzbudził też Star 742 o ładowności 2,7 tony z silnikiem 4.4 D. Można go było kupić za niecałe 16 tys. zł.
  
    
    
    
      | MB 609D 4.0 D | 1987 / 220 | furgon | 17,8 tys. zł | 
    
      | MB 814D 6.0 D | 1989 / 560 | izoterma | 19,8 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.5 TD | 1994 / 180 | izoterma | 27,5 tys. zł | 
    
      | Iveco EuroStar 15.0 TD | 1997 / 780 | c. siodłowy | 67,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 1999 / 130 | furgon | 19,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1999 / 187 | furgon | 23,5 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.2 D | 2000 / 130 | furgon | 13,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 2000 / 218 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 1.9 D | 2001 / 160 | furgon | 17,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Doblo Cargo 1.2 B+G | 2004 / 113 | furgon | 21,9 tys. zł |