Z giełdy. Słomczyn
            
				Na podwarszawskiej giełdzie ożywił się w październiku handel częściami zamiennymi do pojazdów użytkowych. Poszukiwane są głównie elementy karoserii, zawieszenia i części eksploatacyjne. - Najlepiej sprzedają się części do aut niemieckich - usłyszeliśmy w niedzielę na stoisku specjalizującym się w sprzedaży części do dostawczaków. Ceny zróżnicowane. 
Na podwarszawskiej giełdzie ożywił się w październiku handel częściami zamiennymi do pojazdów użytkowych. Poszukiwane są głównie elementy karoserii, zawieszenia i części eksploatacyjne. - Najlepiej sprzedają się części do aut niemieckich - usłyszeliśmy w niedzielę na stoisku specjalizującym się w sprzedaży części do dostawczaków. Ceny zróżnicowane. Np. za używany przedni zderzak do Volkswagena T4 zapłacić trzeba średnio 200 zł, a za tylny amortyzator 120 zł. Posiadacze większego Mercedesa Sprintera zapłacą średnio o 30 proc. więcej za każdą z tych części.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 1992 / 330 | furgon | 11,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 320 | furgon | 9,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1995 / 280 | furgon | 23,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1996 / 267 | kombi | 16,2 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1996 / 288 | furgon | 23,7 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1998 / 260 | furgon | 25,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 1999 / 140 | kombi | 25,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDDI | 2001 / 186 | furgon | 29,8 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 2001 / 177 | furgon | 33,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 182 | furgon | 45,5 tys. zł |